Grønt hjerte malt på en murvegg

Reklamasjon og egenerklæring ved tvist eller svindel

Har du blitt utsatt for svindel, ikke mottatt vare som du har bestilt på nett eller oppdaget ukjente transaksjoner? Her finner du egenerklæringsskjema som du må fylle ut og sende til oss dersom det er transaksjoner du ikke kjenner til, eller der du selv har gjort kjøpet, men er uenig.

Vi må ha mottatt skjema innen 3 måneder etter transaksjonene fant sted. 

Egenerklæringsskjema

Skjemaet sendes til oss som vedlegg i vårt kontaktskjema, via postkassen i nettbanken eller per post til adresse: 

KLP Banken
Postboks 400 sentrum 
0103 Oslo

Husk å fyll ut forklaring på hva som har skjedd på side 2 i skjemaet. 

Fyll ut skjema

Dette kan du reklamere på

  • Transaksjoner fra fysiske butikker, minibanker eller nettbutikker
  • Hvis du har bestilt en vare som du ikke har mottatt 
  • Hvis du har bestilt en vare som viser seg å være defekt eller ikke er som beskrevet

Hvis du har blitt utsatt for svindel eller tvist for flere av kortene dine, må du sende ett skjema for hvert av kortene.