Vinn KLPs gavekalender til avdelingen din
Vi har lyst til å gjøre litt ekstra stas på deg og dine kollegaer i førjulstiden. Vi trekker 100 heldige avdelinger, som får en pakkekalender til jobben som vi håper vil bidra til felles glede gjennom adventstiden.
Alt du må gjøre er å fylle ut skjemaet under og sende inn – senest 7. november. Vinnerne trekkes så raskt som mulig, og vil bli kontaktet innen 19. november.
For å delta i konkurransen må både du og din avdeling ha offentlig tjenestepensjon i KLP.
Meld deg på
Fristen for å melde seg på julekalenderen er 7. november.
Viktig for deg som vil delta:
-
For å være med i konkurransen må du og din avdeling ha offentlig tjenestepensjon i KLP. Ansatte som jobber i KLP er ikke med i trekningen.
-
Den som sender inn konkurranse skjemaet, blir ansvarlig for å motta pakkekalenderen.
-
Konkurransen avsluttes 7. november og alle vinnere blir kontaktet innen 19. november.
- Vi ber om telefonnummer, slik at Posten kan sende vinnerne hentekode.
Personvern:
Vi sletter alle personopplysninger til dem som ikke vinner, umiddelbart etter trekningen. Personopplysningene om vinnerne slettes to uker etter at kalenderen er sendt ut.